Open-klasdag vandaag!
- 25 feb
- 1 minuten om te lezen
Vandaag is het zover! ๐๐ Deze namiddag kan je onze eerste graadย komen ontdekken tijdens onze open-klasdagย ๐โจ. Tegelijkertijd kan je ook een bezoek brengen aan het internaatย ๐ ๐ค โ ideaal om alles in รฉรฉn keer te leren kennen!
Parkeren kan via ingang 2, op de parking van ons restaurant Norrlandย ๐๐ ฟ๏ธ. Ga daarna achter het gebouwย richting de K-blokย ๐ถโโ๏ธโก๏ธ๐ซ.
Neem zeker even de tijd om ons plannetjeย goed te bekijken ๐บ๏ธ๐, zo raak je zonder zorgen op de juiste plek en verlies je de weg niet ๐คโจ. We kijken ernaar uit je te verwelkomen! ๐๐








